Interview met Mampreneur Mozdalifa

Standaard
passie
“Mijn naam is Mozdalifa el Aouami, 32 jaar geleden geboren in Hilversum (Marokkaanse komaf) en woon nu sinds 2002 in Almere.”
Ben gezegend met twee gezonde stoere jongens. Nizar is 10 jaar en Nasim is 6 jaar. Ik heb een eigen rijschool namelijk Autorijschool Passie. Dus ben veel op de weg te vinden. Ik werk per week heel verschillend… ongeveer 35 uurtjes.
Mijn man heeft ook wisselende diensten en zo stemmen we met elkaar af. Als ik eerder thuis ben dan kook ik en doe de huishouden en als m’n man eerder thuis is doet hij dat.
Wat is mijn inspiratie/motivatie die ertoe heeft geleid dat ik een eigen bedrijfje ben begonnen….
Ik heb jaren gewerkt als secretaresse op een middelbare school. Had het wel naar m’n zin omdat ik het heel goed kon vinden met de leerlingen. In 2004 werd ik moeder en heb 3 jaar later besloten om m’n ontslag in te dienen en een andere baan aan te nemen namelijk fulltime mama. In 2008 werd ik opnieuw de gelukkigste moeder. Na vijf jaar thuis te hebben gezeten dacht ik nee ik moet wat doen, maar wat?
1. Ik kon altijd met iedereen opschieten;
2. Ik wil iemand iets onderwijzen waar diegene altijd profijt van heeft;
3. Ik wil elke dag iets anders dus niet eentonig;
4. Ik wil niet voor een baas gaan werken;
5. Ik wil mijn eigen tijden bepalen;
6. Auto rijden vind ik SUPERRR leuk. Ik wil ook altijd met de auto naar Marokko (mijn man daarentegen niet).
En toen wist ik het…Rijinstructrice! Ik had al meteen voordat ik die opleiding begonnen ben al een bedrijfsnaam, Autorijschool Passie❤️ Het is en blijft nog steeds mijn passie.
Ik wil tegen alle moeders zeggen dat als je iets wil, ga je droom achterna. En als het mislukt dan geeft dat helemaal niet. Wees tevreden met wat je hebt en kijk nooit naar een ander die meer heeft, want daar wordt je juist ongelukkig van. Kijk altijd naar degenen die minder hebben, dan besef je hoe goed jij je het eigenlijk hebt.
mozdalifa
Geef een reactie

