Interview met Mampreneur Biljana Plasschaert

Standaard
`Ik ben Biljana Plasschaert en eigenaar van Colourstudio B.P.`
Grotendeels werk ik vanuit huis , op locatie werk ik als ik op een beurs moet zijn of advies geef in een kledingzaak.
Momenteel besteed ik zo’n 5 à 10 uur per week aan m’n bedrijf ,  het bijhouden van Facebook , twitter en mail plus de  acquisitie  doen
in eigen stad en ondernemers bezoeken om nieuwe kansen te creëren.
Om de balans tussen werk en daarnaast een eigen bedrijf , gezin en sociale contacten te onderhouden, vind ik alleen overzichtelijk door altijd dezelfde volgorde te behouden en dat is toch mijn vaste baan in de zorg ,max 19’5 uur  per week , alles daarna is vrije tijd dus m’n gezin , daarna Colourstudio en sociale bezigheden als er tijd over is.
Mijn Motivatie kleurconsulte te worden, kwam toch door mijn baan in de zorg, ik zocht naar iets creatiefs om andere vaardigheden te kunnen inzetten om mensen te laten zien hoe ze het beste uit zichzelf naar voren kunnen halen.
Het grootste probleem tijdens het opstarten van een bedrijf is , je doelgroep vinden en klanten werven .
Aan ieder die een bedrijf wil beginnen kan ik alleen zeggen dat het erg veel energie geeft en kost maar als je eenmaal een passie hebt gevonden ga ervoor  !
foto
Geef een reactie

