United Wardrobe wint publieksprijs Accenture Innovation Awards

Standaard
united-wardrobe-banner-624x259
De Nederlandse website United Wardrobe, waar mensen kleding kunnen kopen en verkopen, heeft vrijdagavond in Utrecht de publieksprijs van de Accenture Innovation Awards gewonnen.

Dat laat de website weten in een persbericht.

De website kreeg ruim 3.500 stemmen en werd daarmee de winnaar van de publieksprijs.

De Accenture Innovation Awards worden jaarlijks uitgereikt aan de meest innovatieve Nederlandse producten, diensten en concepten op het gebied van onder meer energie, gezondheidszorg, media en retail. De deelnemende bedrijven moeten jonger zijn dan drie jaar.

United Wardrobe, dat nu negen maanden online is, is een interactief en sociaal platform voor het kopen en verkopen van kleding. Inmiddels zijn er meer dan 30.000 actieve gebruikers, die al meer dan 8.000 producten verkocht hebben. Dagelijks bezoeken 15.000 Nederlanders de website. De website bracht onlangs een app uit en werkt aan een Franstalige versie van de website.

Batterij

Andere prijzen gingen naar een nieuwe bagagevolgtechnologie van Fasttrack, de Zeezoutbatterij, een nieuwe soort batterij met mineralen, koolstof en zouten van Dr Ten, online krantenkiosk Blendle en Crwodyhouse, een crowdfundwebsite voor designobjecten. De prijzen werden uitgereikt in De Fabrique in Utrecht.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s